VPN pomoci IP/IP encapsulace

Čtvrtek Únor 11 12:37:23 CET 1999

Kamil Kukura (K.Kukura na unicom.cz.-remove-this-) wrote:
: Mam udelanou VPN mezi dvouma pobockama, ktery jsou dokonce kazda v jinem
: state a funguje to pekne. Jmenuje se to CIPE a prenasi/sifruje pakety pre
: UDP. Sklada se to z modulu a demona a myslim, ze uz funguje i pro jadro 2.2
:
: Kamil
:
:
: Petr Sretr píše ve zprávě <36C2798E.315B309 na datis.cdrail.cz>…
: >Dobry den
: >
: >Nemate nekdo zkusenosti s provozovanim VPN pomoci
: >IP/IP encapsulace pod linuxem.
: >Chtel bych se zeptat jestli to jde pouzit i mezi sitemi
: >ktere jsou od sebe oddeleny nekolika routery ( priklad
: >v konfiguraci se tyka jen spojeni point-to-point ).
: >
: >Dekuji za informace.
: >
:

Ja take pouzivam CIPE, jsem s nim naprosto spokojeny. Dokonce mi na jednom
konci bezi jadro 2.0.36 a na druhem 2.2.1 a nejsou s tim problemy. Viz
http://sites.inka.de/sites/bigred/devel/cipe.html.

Oproti tomu IP/IP baleni co je v jadre ma CIPE vyhodu hlavne v tom ze veskery
provoz nejen tuneluje ale i sifruje.

Leos Bitto

Daląí informace o konferenci Linux