cestina & X & KDE (long) -very long

Petr Hodan thalez na atlas.cz
Čtvrtek Únor 11 14:28:51 CET 1999

Mozna mam reseni, ale jen pro KDE.

Beham na RH 5.1, X-Free 3.3.2.
Jedna se o balicek Stana Meduny XBK-czsk-forcedIM-0.0x.tar.gz....
Nainstaluju ho, ale do Xconfigu nedam Xkbmap ("us_cz_qwertz"), jak je
psano v dokumentaci, uplne tuhle polozku vynecham.
Pak mi chodi pod KDE prepinani Alt+shift jako ve Win xx.

Mimochodem XBK-czsk-forcedIM-0.0x.tar.gz dela problemy s N. Navigatorem.
Me se ale podarilo sehnat verzi (0.04), ktera tohle nedela. Pritom jina
0.04 jo.

		Petr