Smart cache - nejvhodnejsi JDK

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Čtvrtek Únor 11 20:20:58 CET 1999

On Thu, Feb 11, 1999 at 06:29:03PM +0100, Jaroslav Pribyl wrote:
> chtel bych se zeptat, jestli nekdo z vas odzkousel Smart Cache (z Netmagu).
> Pokud nekdo takovy je, jake jsou zkusenosti? A jake je nejlepsi JDK pro
> provoz na RH 5.2 (kernel 2.2.0)

Jednu dobu jsem ji pouzival na svem domacim stroji (dialup), fungovala
uspokojive, pak jsem objevil WWWOFFLE - umi totez a je napsany v C, takze
nema problemy s cachovanim DNS v JVM, v klidovem stavu nezere CPU cas, da
se spoustet z init skriptu bez su, ...

Viz http://www.gedanken.demon.co.uk/wwwoffle/

--
                           home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
Marek Kubita               work: marek na corpus.cz