netscape a cestina II ?

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pátek Únor 12 08:18:50 CET 1999

Dobrý den,

Já používám Netscape 4.5 a celkem nemám problém, nakonec i tenhle dopis
píšu v Netscapu...

Češtinu jsem řešil tak, že jsem si sehnal iso-8859-2 fonty, nainstaloval
a v první fázi dal odkazy na ně _před_ odkazy na fonty ostatní v
XF86Config-u. Druhá fáze byla, že jsem ty iso-8859-1 fonty úplně
vymazal... A dále používám knihovnu od S. Meduny...
Se staršíma verzema Netscapu byl problém, hroutily se při určité
kombinaci kláves ap., nynější verze je poměrně stabilní a pracuje se mi
s ní dobře. Zatím jsem u ní nerozchodil Javu (což mi ale tak moc nevadí)
- při povolené Javě a stránce s Javou se mi Netscape odporoučí. O tom se
tady už, myslím, diskutovalo, dokonce to snad i jde vyřešit... Občas se
mi ještě stává, že mi spadne i při jiné příležitosti, ale je to docela
zřídka.

Zdraví
Jan Marek

--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72