nefunkcni PS2 klavesnice

David Kramar pvt.kramar na pvt.cz
Pátek Únor 12 08:30:28 CET 1999

Ivo Zacek wrote:

> Omlouvam se za natvrdlost, ale jakou redukci? Myslite to tak, ze jste
> tam dal ne-PS/2 klavesnici pres redukci, nebo nejak jinak?

Ano presne tak, bohuzel musim konstatovat, ze Murphyho zakony funguji a po 6
rebootu to zas nechodi:-((Zatim, vcera jsem testoval ruzne variace - seriva
mys,PS2 mys, PS2 klavesnice, klasicka klavesnice pres redukci.
A situace se ma takto -  redukce nema vliv - viz  6.rebootu....
PS2 i klasicka klavesnice kunguji pouze pri nastaveni mouseconfig na PS2
mouse..Ale pozor - klavesnice chodi,
mys chodi OK pouze na textove konzoli, ale v Xkach skoci do rohu a tam dela
naznaky pohybu.....coz zas muze byt mysi..??

Zatim zkousim dal, no ale ono nejakych 20 rebootu moc cloveka nepotesi ani
za dlouhych zimnich veceru :-))
Potreboval jsem nainstalovat Debiana, ale tam klavesnice vytuhla jiz pri
instalaci..

Co se tyce Compaqu, tak pri napr pridani HDD mi jej BIOS nadetekuje a
zaroven nahlasi, chci li spoustet
UNIX tak musim pouzit ty jejich diagnosticke diskety....Tam jsem vsak zadnou
zminku o unixu nenasel..

Pokud nejakou kombinaci rozchodim tak dam vedet... David Kramar