Reportovani quot

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Únor 12 13:32:57 CET 1999

Dne 12. 2. 1999 Petr Novotny napsal:

> Dobry den,
>
> neslo by v cron jobu (spoustenem treba jednou denne) udelat neco jako
> for %%i in `cat users` do kontrola_quot %%i done
> kde users je seznam uzivatelu (generovany treba z /etc/passwd) a
> kontrola_quot by vypadala jako
> quota -qu $1 >nejaky_soubor
> if [ -s nejaky_soubor ];
>  mailsubj "Moc mista" $1 <nejaky_soubor
>  rm nejaky_soubor
> fi
>
> Je pouze potreba zautomatizovat vytvareni seznamu uzivatelu a
> vytvoreni docasneho souboru (tmpfile?).

No to uz mi prijde jednodussi a pro uzivatele pritulnejsi udelat v perlu
scriptik, ktery nacte quoty (treba pipe na repquota) a pakje zpracuje.
Bude to na par radku a bude todelat presne co chci. Jenom jsemchtel
vedet, jestli uz neco takoveho neexistuje...
Ale diky za tipy.

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz