MySQL+PHP

Jacek Kopecky kopeckyj na inf.upol.cz
Pátek Únor 12 16:31:51 CET 1999

 > Mohli byste mi poradit, jak nastavit propojeni PHP s MySQL?
 > Ja jsem se docetl, ze pri kompilaci PHP se tam nastavi, jaky webovy server
 > (Apache) a jaky databazovy server (MySQL) se ma pouzit. Ja jsem to ovsem
 > instaloval z RPM, ktere uz je zkompilovano, takze jsem tam nic takoveho
 > nenastavoval.

Prave v RPM dodavanem s RedHatem (prinejmensim v 5.2) neni v tom modulu
zakompilovano malem nic. Takze je treba si instalovat balik apache-devel,
stahnout si php (mozna staci source.rpm) a zkompilovat s podporou toho, co
chcete.

Zdravi a uspech preje
                                       Jacek Kopecky

E-mail: jacek.kopecky na upol.cz (ISO Latin 2 compatible)
WWW:    http://www.inf.upol.cz/~kopeckyj