Zadost o pomoc - Nedit

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Sobota Únor 13 14:27:42 CET 1999

On 13 Feb 1999 12:45:04 +0100, Michal Krause wrote:

: Proto bych se chtel zeptat, jestli se tady mezi nami
: nenajde nekdo, kdo by byl ochoten a schopen tuto zamenu
: spachat. Docela by mi to pomohlo (a myslim, ze nejen me).

Mohol by som skusit, lenze to chce Motif a s takymi
programami nech sa hra ten, kto sa rozhodol ho
pouzit :-) Pokial ide o Lesstif, nemam k nemu doveru -
ktohovie, ako je na tom s i18n on.

Ale ako tak pozeram do cerstvo stiahnutych zdrojakov
z ftp://ftp.fnal.gov/pub/nedit/v5_0_2, je tam nejaky
USE_XMIM, ktory by mohol robit co sa ziada. Skusali
ste sa s tym hrat?

Zdravi
--
			Stano