Spustitelny soubor v Jave

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Sobota Únor 13 17:37:05 CET 1999

> Neco takoveho nemuze jit. Java je jazyk interpretovany, takze ke svemu
> spusteni potrebuje interpret (program java eventualne kaffe). Polozka
> 'java binaries' v kernlu v podstate znamena to, ze kernel pozna, zda
> se jedna o javovy soubor a pusti na nej interpret.

   Javovsky kod spoustet jde, stejne jako jdou spoustet shellovske scripty.
Staci pouze kernelu vysvetlit, jaky interpreter ma na prisusny soubor
pustit. V pripade shellu se k tomu pouziva #!-prefix na zacatku souboru,
v pripade Javy bohuzel pouzit nelze, coz ovsem nevadi, protoze kernely
2.0.x maji primo modul binfmt_java pro rozpoznavani javovskych binarek
a kernely novejsi dokonce modul binfmt_misc, ktery lze naucit spoustet
ten ci ktery interpreter na zaklade matchovani stringu.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"If you are feeling good, don't worry. You'll get over it."