Popletene locales (cestina & X & KDE)

Michal Hajek hajek1 na kolej.mff.cuni.cz
Sobota Únor 13 18:03:45 CET 1999

Ahojda, mam podobny problem, totiz, ze mi
nereaguji ceske klavesy,
KDE nemam nainstalovany a proto si myslim, ze byl
dobry odhad s nekorektnim nastavenim XF86Config.
Pri spusteni X mi na prislusne konzoli naskoci
chyba:
"Errors from xkbcomp are not fatal to the X server
" keymap/xfree86 /var/tmp/xfree86.xkm'

Moje sekce "keyboard" vypada nasledovne
Section "Keyboard"
 Protokol "Standard"
# XkbRules "xfree86"
#
XkbModel

"pc101"
# XkbLayout  "us"
 XkbKeymap "xfree86(cz_us_prog)"
EndSection

Kdyz jsem mel odkomentovane zakomentovane radky a
naopak nemel radek
s XkbKeymap tak klavesy fungovaly, ovsem ne cesky.
bohuzel nevyznam se natolik abych mohl nejak
poradit, pouze jsem nasledoval instrukce v
Czech-howto 1.20.
Provozuji redhat 5.2 fvwm95, novy X server tusim
3.3.3.
Zdravi Michal