Wyse 120+ a MC

Martin Kotuliak martin_kotuliak na tempest.sk
Neděle Únor 14 14:07:35 CET 1999

>Wyse 160 pouzivam v mode vt220-7. Problem som mal tiez s mc (aj pri mode
>wyse160 a vt100). Pri rychlosti 38400bps po spusteni rozhadzal obrazovku a
>zamrzol (ani ^[0y nepomahalo).  Ked som mc killol, tak bol terminal znovu
>vporiadku. Skusal som pustat mc v screene, ale ani to nepomohlo. Ine
>programy problemy nemali (teda este sem-tam joe :).
>
>Pri rychlosti 19200bps chodi vsetko (aj ked pomalsie) OK. Nebude problem
>tam?

Kedysi som sa staral o par WY120 pripojenych k staremu SCO a HP. Boli s
nimi
problemy pri ciarovej grafike a adresovani kurzora pri rychlostiach vacsich
ako 9600 bps. Bolo nutne posielat \000 znaky - terminal prikazy inak
nestihal
spracovavat. Ale ani v programatorskej prirucke nebolo napisane kde a
kolko,
tak sme to nechali nakoniec na 9600 bps. Inak ten terminal rozhadzal obraz,
dostal do XOFF, alebo niektore kusy sa aj uplne zasekli.

Martin Kotuliak