Databáze pro linux

Karel Salavec Karel.Salavec na telecom.cz
Pondělí Únor 15 07:21:46 CET 1999

"Roman Tichý" wrote:

> Jsem začátečník v Linuxu a rád bych pokračoval v načaté práci pro Windowzy
> 9x i pod ním - zabývám se databázemi. Prosím, poraďte mi nějakou slušnou.
> Představuji si něco silného, jednoduchého a levného (čili něco lepšího než
> běžný prací prostředek). Díky.

Zdar!

Patrne nebudu jediny, kdo odpovi, ze, snad krome MS SQL a Progressu,
je na Linux implementovana kazda vyznacnejsi databaze. Takovy strucny prehled,

vcetne licencnich podminek tady prosel cca pred 14 dny. Mozna by bylo dobre
prohlednout archiv konference.

BTW: Silne a jednoduche? Nevylucuje se to tak trosku?

Melkor