Zadost o pomoc - Nedit

Petr Vanicek vanicekp na utia.cas.cz
Pondělí Únor 15 08:44:14 CET 1999

Michal Krause wrote:

> Je fakt, ze me nenapadlo, zda ta uprava neplati jenom pro Motif.

> Ano. Bezvysledne :(

S 5.0.2 jsem si hral. Patch jsem poslal autorum. Ale neodpovedeli. To
USE_XMIM je opravdu nejak divne pouzite.

Uvidime zda v nove verzi budou autori uspesnejsi. Co se tyka knihoven
chodi to jak pod Lesstifem 0.87, tak pod motifem (SGI).

--

                                          Ing. Petr Vanicek

|                               | UTIA AV CR                   |
|tel.:  6605 2233               | Pod vodarenskou vezi 4       |
|       6605 2364               | Praha 8                      |
|fax.:  688 46 77               |                              |
|vanicekp na utia.cas.cz                                          |
|vanicekp na vinnetou.site.cas.cz                                 |
|http://www.utia.cas.cz/user_data/vanicekp/home.html           |