WIN-Linux

Peter Frano frano na nic.utc.sk
Pondělí Únor 15 10:42:42 CET 1999

Pre Win95 (98?) existuje VXD pre pristup k linuxovskym diskom umoznujuci
citat (nie zapisovat). Disk si normalne namountujes a vidis jeho obsah vo
w95. Skus verziu 0.18 (0.17 mala problemy so sucasnym pristupom na CD a
floppy) - napriklad
ftp://loro-dit.etsit.upm.es/linux/Eurielec-2.0/extras/win95-utils/fsdext2.zi

Peter

Petr Kubecka napísané v správe <36C7CE24.DBC874A7 na iname.com>...