password -> shadow (ako najjednoduchsie vytvorit)

Zdenek Hatas zdenekh na unient.cz
Pondělí Únor 15 16:32:36 CET 1999

> ty si dobrak
> to ze RH5.1 je deravej jak boty a ze bez updatnutejch baliku na nej
> rovnou muzes nalepit cedulu open for hackers je celkem znamej fakt
> o ty dire v IMAP (zapomnel sem verzi ale mam uz opravenou - v
> debianu je
> ona opravena primo v instalaci hamm, ve slacku taky, jak v
> RH5.2 nevim)
> veslo neco dost v povedomi uz pred vanocema a znova to nekdo zacal
> troubit asi pred mesicem
> takze zde bych problem nevidel
> o tom ze telnet je ideal na sniffovani vi kazdej kdo trochu
> [...]

Hmm ... hezky komentar.
Ja si myslim, ze at je to redhat, slack .. ci debian, kazdy system,
pouze zinstalovany z CD ci ftp ci cehosi a vice se mu nikdo nevenuje ...
je potencionalne naboritelny. Problemy s telnety a POPy se daji resit
ruznymi zpusoby. Ja to zkusil tak, ze jsem si do nich dopsal S/KEY
autorizaci
a myslim, ze to funguje vcelku dobre. (samozrejme mam tez par zaplat na
jadre --
non exec stack ... atd.)

Zdenek Hatas
zdenekh na unient.cz