Knizky

Robert Follner follner na icl.cz
Pondělí Únor 15 21:13:38 CET 1999

Adam Mika wrote:

> Zdravim,
>    jenom jsem se chtel zeptat jake mate zkusenosti s knizkama Pouzivame
> Linux a Linux - Dokumentacni projekt.
Knizka Pouzivame Linux se mi zda velmi zdarila. Rekl bych, ze s ni
dostatecne trpelivy zacatecnik ziska rozhled a mozna i orientaci
v Linuxu. Ja ji doporucuji zajemcum o Linux.
A ta druha kniha je peklad toho, co mam vytistene z webu. Je v ni
par preklepu, sem tam nejaka chybka, ale jinak dost kvalitni.
Kdybych ji nemel uz vlastne temer komplet vytistenou v anglictine,
tak bych si ji urcite koupil. Pokazde, kdyz jdu kolem teto knihy
v knihkupectvi, tak si ji prolistuju :-)

--

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno