Lze nainstalova linux na XT 331 (640 K Ram)

Michal Stekrt mstekrt na comp.cz
Pondělí Únor 15 21:13:42 CET 1999

On Čt, 01 leden 1970, you wrote:
>Ma jen 2 * 5.25 (360 K) disk. mechaniky.
>
>Kamarad ma takovyto "vykrik techniky" a zajima ho, jestli to jeste na neco
>muze byt.
>Tedy v pripade, ze by to slo, da se to k necemu vyuzit?
>Jake programy by na tom sly spoustet?
>Jak je to s propojenim s jinym pocitacem?
>
>Jestli chcete odpovedet primo jemu, piste na:
>
>xwago01 na vse.cz
>
>Patrik

Ja mam takovy pocit, ze Linuxovy kernel je pro procesory 386 a vyse, takze
jestli to "XT" v nazvu mam brat vazne, tak je v tom stroji i8086?

Kernel bezi v chranenem modu a proto potrebuje minimalne 386 (286?)
Krome toho, s temi 640 kB by asi vyhorel take.

Jinymi slovy, kde nic neni, tam ani smrt nebere. a na tomhle toho opravdu
moc neni :-(

                  e-mail:	mstekrt na comp.cz
	      FIDO: 	2:420/74.7