proc je DOSEMU verse 0.98 horsi nez verse 0.66?

garabik na fmph.uniba.sk.spam garabik na fmph.uniba.sk.spam
Pondělí Únor 15 21:51:08 CET 1999

Milan Soltes <milan na netp.cz> wrote:

: Petr Cech wrote:
:> Dale je dobre nepouzivat dodavany Freedos. Nic proti nemu, ale nefunguje
:> lredir, coz je celkem blba vec.

: Po instalaci DOSEMU me take zarazilo, ze lredir nefunguje. Jak a cim mam
: nahradit Freedos?

Nejakym MSDOSom alebo clonom... ja som pouzil PCDOS 7, nastavil som docasne
bootovanie v dosemu.conf z diskety, zobral bootovacku dosu, zasunul do
mechaniky, pustil dosemu, to sa nabootovalo z diskety, z nej som napisal
format c: /s
Ale to bolo este v starej verzii dosemu, v novej neviem ako nastavit
bootovanie z diskety (mozno by slo urobit image a pouzit vbootfloppy...
blizsie som sa tym nezaoberal)

: S pozdravem
: Milan Soltes

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |