Cestina

David Pospisilik davidpos na kva.pvt.cz
Úterý Únor 16 09:01:20 CET 1999

Robert Vojta wrote:

> Michal Strelec napsal(a):
> % Hoj
> % to jsem jiz udelal. Vse se tvari, ze jako OK. Klavesnice se skutecne
> % nahraje
> % (treba CapsLock funguje jako shift ceske klavesnice), jenze kdyz chci
> % napsat
> % neco z ceske abecedy tak to tutne a nic. Jakoby to console nebyla ochotna
> % akceptovat tento rozsireny kod.

Nemuze to byt treba tim, ze standardni mapy klavesnic z ucw pisou
cestinu "jinak"? Tim myslim, ze treba s~ ("s" s hackem) napises jako
COMPOSE + S (nebo pres CapsLock, ci co tam nahrazuje Compose).
v helpu k ucw je kompletni popis tohoto rozlozeni. Je samozrejme mozne
si startovaci skript zmenit a pouzivat cestinu na cislicove rade.

Dave