proc je DOSEMU verse 0.98 horsi nez verse 0.66?

Martin Lizner mlizner na sshr.cz
Úterý Únor 16 09:48:35 CET 1999

rad bych se celkem zastal vyssich verzi dosemu - provozuju totiz dosovou bbsku
(remote access) se spoustou vychytavek, krome jineho z ni lze po tcp-ip pres
dosovou virtualni gw ;-)) pristupovat do lokalni site & inetu - a teprve pod
dosemu 0.9x se to nehrouti & ustaly ruzne potize s alokaci pameti  - navic ma
mnohem pohodlnejsi config...

martin lizner
woitek systems