mys v X - drobnost

Alda alda na aristia.cz
Úterý Únor 16 10:29:49 CET 1999

No standardni je prostredni tlacitko, ale nevim jestli se to kolecko
chova jako prostredni tlacitko. Kdyby to nefungovalo, tak si nastavite
emulaci prostredniho tlacitka (soucasnym stiskem leveho a praveho).
Dejte mi prosim vedet jak se to kolecko chova, uvazoval jsem totiz o
tom, ze si takovou mys poridim.

Preji prijemny den :-)
		Alda