Licence (Re: Knizky)

Petr Šnajdr Petr.Snajdr na seznam.cz
Úterý Únor 16 09:41:29 CET 1999

>> Zdravim,
>>    jenom jsem se chtel zeptat jake mate
>> zkusenosti s knizkama Pouzivame
>> Linux a Linux - Dokumentacni projekt.
>>
>     Mytslim, ze obe knizky jsou dobre.

Myslim  si totez i kdyz "Pouzivame Linux"
by mozna chtelo trochu aktualizovat. Neaktualni
veci jsou i v LDP, ale nerekl bych, ze je to naskodu. Pri cteni posledne jmenovane knihy jsem
ovsem ziskal podezreni, ze v podobe v jake
je vydana porusuje licenci puvodnich dokumentu.
Dal jsem se tim nezabyval a tak me prosim nekamenujte. Budu jen rad pokud se
nekdo podiva na "Licenci"  kterou k tomu priplacl CPRESS a porovna to s puvodnimi licencemi.

--
  S pozdravem
          Petr Snajdr

-- http://email.seznam.cz