viac ethernetovych pristupov

Vladymyr Iljyc Lenin J.Micka na sh.cvut.cz
Úterý Únor 16 10:54:27 CET 1999

Leos Bitto wrote:
> Ladislav Kostal (kostal na pefstud.uniag.sk) wrote:
> : Zdravim,
> : Potreboval by som do jedneho pocitaca priviest viac ethernetovych kablov.
> : (okolo 6). Ako to mam urobit ? Nasiel som aj MB so 6 PCI slotmi ale to sa
> : mi nezda a tiez existuje napr. Matrox Ethernet Multiport Adapter, co je
> : PCI karta so 4 ethernet 10/100 vstupmi, ale take tusim nie su podporovane.
> : Nejake navrhy ?
>
> Existuji dvouportove vartianty karty SMC EtherPower, ktera podporovana je.
> Takze staci koupit tri kousky, coz se vam po pocitace v pohode vejde, a je
> [...]

taky o tom uvazuju, ale zajimali by me prakticke skusenosti
a hlavne jak se konfiguruje, nemyslim hardwarove, ale spis prirazeni IP
atd.
a dal jestli s tato karta da pouzit na masquerading, kdyz je to defacto
jedno fyzicke zarizeni
pokud by se tvarila jako dve, tak myslim nebude problem, ale nikdy sem s
ni nepracoval
--

							= lenin =
proste lenin