Lokalizacia po slovensky

Jan ONDREJ ondrejj na salstar.shadow.sk
Úterý Únor 16 11:10:09 CET 1999

Dňa Po, 15 feb 1999, Podhajský Andrej napísal:

>  Skupina sa podla mojich infos formuje vznika pod patronatom SKLUG-u ak chces
>vediet viac skus sa spytat na irc kanal #sklug.
>alebo skus http://sklug.gymzv.sk/

Ahoj,
  nie je to celkom tak. Skupina SkLUG ma za ulohu aj viac, ako len
lokalizaciu Linuxu.
  Slovensky lokalizacny tim je zdruzeny v konferencii s emailom:
sk-i18n na rak.isternet.sk. Ak sa chce niekto pridat, tak sa sem
treba prihlasit a napisat, co chce robit.

			Cau.
					SAL