Dotaz na in.identd

Ondrej Suchy ondrej.suchy na parlament.cz
Úterý Únor 16 12:19:36 CET 1999

>  mam problem s in.identd. Tyto procesy se mi hormadi a bohuzel v
> teto chvili ani nevim, jak a k cemu je to vlastne potreba.
> Nemate s tim nekdo nejake zkusenosti ?

zkusenosti s tim mam a bohuzel velmi spatne:

pravy inetd se nejmenuje in.inetd, ale proste inetd.
in.inetd jsem mnohokrat videl jako pokus o skryti procesu, ktere jinak
nalezeji hackerum.

z toho vyplyva, ze vas system je s nejvetsi pravdepodobnosti hacknuty.
pripadne se nekdo snazi neco schovat, at uz ma roota nebo ne, coz
poznate podle vlastnika procesu.

ondrej

--
Redmond, WA: Tiskovy mluvci Microsoftu potvrdil, ze oficialni vydani
Windows 2000 se zpozdi nejmene do prvniho kvartalu roku 1901.

Ondrej Suchy
ondrej.suchy(a)parlament.cz
http://lide.punknet.cz/volkifan