POLEMIKA: Clanky o Linuxu (long)

Zdenek Hatas zdenekh na unient.cz
Úterý Únor 16 12:22:23 CET 1999

> ja som ziadne
>
> Ale k nemu musite koupit ty NT ? No a to je pri dnesnich
> cenach drazsi nez
> si koupit ten NW server.

Nevim proc bych pro M$ Client musel kupovat NT ???
Muze mi to nekdo vysvetlit ????

> Ostatne 550 kB je vazne problem, protoze rada vypoctovych
> aplikaci proste
> pod 600 kB v DOS nejede (stary problem, ze).
>
> Ale i proti Sambe bych mel namitek - jeji konfigurace je mi
> jeste zahadnejsi
> nez konfigurace MARSu. Protoze napr. uceleny popis toho, co
> se pise do sekce
> [General] snad nikde neni. Vysdilet adresare se spravnymi pravy (totez
> tiskarny) jde pekne (podstatne lepe nez v MARSu). Ale vlastni
> rozjeti Samby
> je pro mne stale jeste otazkou pokus-omyl.

Neni ??? tak potom neumite cist nebo neznate anglictinu.
Ja si naopak myslim, ze dokumentace k sambe je docela slusna.
Uz jsem nejakych par serveru zkonfiguroval a nemuzu si stezovat
ani na nejaky 'chaos' .

btw. kdyz uz trapite MARS, proc nezkusite treba taky LinWare.
Slysel jsem ze je lepsi(nemam bohuzel vlastni zkusennost -- mame
site pouze na IP a nw nepotrbujeme)

Zdenek Hatas
zdenekh na unient.cz