POLEMIKA: Clanky o Linuxu (long)

Úterý Únor 16 12:43:06 CET 1999

No jo, jenze kdyz chci delat /etc/rc.d/init.d/network start|stop|restart
tak potrebuju mit ty skripty tak, jak to jejich autori zamysleli. Ne ze
bych si v tom liboval, ale nektere stroje instaluju ja a pozdeji se o
ne stara nekdo jiny.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution