mys v X - drobnost

Michal Hajek hajek1 na kolej.mff.cuni.cz
Úterý Únor 16 14:37:40 CET 1999

Ahojda, tak jsem si to znova proveril, me ta myska
skutecne na konzoli funguje levym oznac, pravym
vloz. Emulaci 3 tlacitek mam vypnutou kvuli
povoleni scrolovani. V X mi mys funguje normalne,
mohu scrolovat, prepinat aplikacni okynka, atd.
jen nedokazu zkopirovat text z jednoho xtermu do
druheho a ani v tom samem xtermu. Prikladam popis
z XConfigu:

Section "Pointer"
Protocol  "MouseManPlusPS/2"
Device "/dev/mouse"
ZAxisMapping 4 5
EndSection

Polzka ZAxisMapping je tam kvuli tomu scrolovani.
Udajne se tluce s tou
emulaci tri tlacitek. Existuje nejaka moznost jak
kopirovat text mezi
xtermy bez pouziti mysi?
Diky za predchozi tipy, bohuzel nerad bych rusil
scrolovani kvuli emulaci 3 tlacitek. Je jeste
nejaka jina cesta?
Zdravi Michal