POLEMIKA: Clanky o Linuxu

Ales Horak ALES na rupnw.upol.cz
Úterý Únor 16 15:36:23 CET 1999

> Jsou nekde k dispozici ceniky, ktere by byly trochu konkretnejsi?
> Myslim, ze uzivatele z komercni sfery by mohlo zajimat, kolik stoji
> instalace a konfigurace Linuxu od nejake firmy, kolik externi
> admistrator, jake jsou TCO (Total Cost of Ownership) Linuxu ve
> srovnani s jinymi OS, ...

To by me taky docela zajimalo - jeden znamy se mne zeptal, kolik bych
si vzal, kdybych nakonfiguroval a nainstloval Linux na 1 PC v siti s
cca 20 PC-ckama na kterych bezi MSvir, tak aby cituji:
"poskytoval temto 20-ti PC totez co BackOffice na NTckach" a ze si
predstavuje, ze "by to melo by to melo byt do 5000 Kc".

--

                                     Ales Horak
                                     Palacky University Library