TV tuner

Radim Marek radim na radim.fbl-net.cz
Úterý Únor 16 15:39:21 CET 1999

[Charset iso-8859-2 unsupported, filtering to ASCII...]
> Zdravim
> provozuje nekdo pod Linuxem $subj.? Zatim se rozhoduji mezi
> MIRO TV a ATI All-In-Wonder [udajne uz jsou drivery?].
> Zajimaji me reference, spokojenost/nespokojenost, moznosti
> [napr. grab primo do mpg, stereo]...

Provozuji ATI All-In-Wonder. Zatim to vsak vypada na to, ze moc neprovozuji.
Tato karta ma totiz chipset Bt829, ktery je na rozdil od Bt849 nepodporovany.

Jsou k dispozici novejsi ovladace. URL na ne najdete ve zprava z ctvrtka -
soboty min. tydne pod subj. "Bt829 ....."

Me osobne se podaril rozchodit pouze zvuk, takze porad si drzim windozy na TV
(konecne spravne vyuziti ) ;-))

S pozdravem

Radim Marek