Vykonnost kompilatorov

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Úterý Únor 16 19:31:18 CET 1999

On 15 Feb 1999 20:00:47 +0100, Stanislav Meduna wrote:

: Tusim urobim par pokusov ...

Takze:

-fPIC robi naozaj vela. Moj test som zopakoval s kniznicou
prelozenou bez -PIC a staticky prilinkovanou. Rychlost
sa zvysila priemerne o 12 percent (najmenej 5, najviac 27),
takze som zase o nieco mudrejsi.

Dalsich cca 7% prida -fomit-frame-pointer a vysledkom
je uz len cca 5% zaostavanie, co je znesitelne (BTW,
test, ktory vola nejaku tu synchronizaciu, je teraz
na Linuxe o 29% rychlejsi).

Vdaka vsetkym, co sa ozvali. Ten PIC je dost
neprijemny, ale taky je zrejme zivot...

V kazdom pripade mi direktivy dllimport / dllexport
na tych NT-ckach pridu celkom rozumne a uvital by som,
keby sa nieco podobneho naslo aj v GNU prostredi.
Velakrat totiz skutocne viem, ktore funkcie
sa budu volat len zvnutra kniznice, ale nemam
moznost to kompilatoru povedat. Variantu
narvat to vsetko do jedneho suboru nevidim
v objektovo orientovanom prostredi ako schodny
napad :-)

Zdravi
--
				Stano