leak v glibc?

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Úterý Únor 16 20:03:16 CET 1999

Michal Krause wrote:

> Zdravim,
>
> trapi me nasledujici problem. Napsal jsem demona, ktery mi bezi na dvou
> strojich. Prvni je RH4.2 a druhy RH5.1. Ten na RH4.2 je daleko vice
> vytezovan a presto zabira po nekolika dnech provozu pouze 5MB RAM. Ten
> co bezi na RH5.1 zabira po par hodinach pres 20MB. Nekde je tedy IMHO
> nejaky leak. Vedel jsem o leaku v glibc 2.0.7-13, takze jsem upgradoval na
> 2.0.7-19, ale bohuzel to nepomohlo. Vi nekdo, ze by i v teto verzi byly
> nejake leaky?
> Demon hojne pracuje se stringy, soubory a mysql, ale nedela celkem nic
> [...]

Chybu bych spise hledal u sebe. Zrejme neco neuvolnujes, nebo nejaka
jina knihovna, kterou pouziva ma problemu. V samotne glib
bych problemy u techto trivialnejsich pripadu moc nehledal.

Doporucuji si prohlednou man stranku od libc malloc-u jsou
tam docela pekne veci na zjistovani aktualne alokovane velikosti poolu.

Zvlast bacha je treba davat na to, pokud alokujes nejake vetsi kusy
a pek je nejak zmensujes apod - a vznika ti fragmentace v tve lokalnim
heapu.
--
     Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!
   Zdenek Kabelac    http://www.fi.muni.cz/~kabi/   kabi na fi.muni.cz