Zablokovana instalace ?

Vladimir Michl Vladimir.Michl na upol.cz
Úterý Únor 16 21:32:19 CET 1999

Ladislav PAVLIC <pavlic na harvard.cz> writes:

> Dobry den,
> snazim se instalovat RH 5.1 (z Computer Presssu) z CD mechaniky  Sony
> CDU031A (na AMD 386DX/40 / 8MB RAM / 340 HDD Conner / VGA Trident 8900 1
> MB). Pote, co se dostanu na definovani souboroveho systemu (/ dam cca
> 250 MB, swapu cca 40 MB, zbytek disku je pro zbytkovy MS DOS) a odklepnu
> OK, objevi se hlaseni "Skenuji pevne disky ...." , roztoci se CD ROM a
> tak to trva az do aleluja ....(i celou noc :-))
> Proste porad toci CD ROM a HD si ani neblikne. V cem je problem?
> Mechanika je instalatorem rozeznana, komunikuje s ni (pomalu-rychlost CD
> [...]

pokud je to tedy RAM, a pokud mate jeste pred tim zatuhnutim nejakou
konzoli, mohlo by pomoct vytvorit swap rucne a rucne ho pripojit. Neco jako:

mkswap /dev/hda2
swapon /dev/hda2

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Address: U nove skoly 292        Tel: +420/68/5391545             *
*           Velky Tynec                      068/5391545             *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *