Dotaz na in.identd

Radovan Garabik garabik na center.fmph.uniba.sk.spam
Středa Únor 17 00:01:17 CET 1999

Roka Juraj - Elef <roka na valm.sk> wrote:
: On 16 Feb 1999 garabik na fmph.uniba.sk.spam wrote:

:> to znamena ze sa neuzatvori spojenie... mne sa to stalo, ale iba raz, ident
:> (ja mam tfident) visel asi 2 dni kym som si to vsimol...
:> co hovori netstat, kto je na druhej strane spojenia?
:>
:> Mozno by pomohlo zmenit ident demona
:>

: mne sa toto stalo na SCO-cku, ked sa in.identd naforkoval asi 40x a
: nevedel skoncit... a bolo to stale z jednej adresy a viselo to asi den,
: nez som zrusil identd. Pod tym SCO-ckom nemam teraz compiler... CC je
: komercny a gcc sa mi nepodarilo rozbehat... Bolo tam tolko errorov
: nezmyselnych (hlasil chyby aj v systemovych libs), ze som to zabalil. A
: binarku novsieho identd som nezohnal. a pidentd nepodporuje SCO... Ak
: niekto viete o niecom, rad privitam napady...

cat <<END > in.identd
#!/bin/sh

echo "1 , 1 : USERID : UNIX : $RANDOM"

END

trochu blby sposob, ale mohol by aj fungovat

skusal som aj spravnejsi script typu

read a
echo "$a : USERID : UNIX : $RANDOM"

a hoci z normalneho shellu to funguje ako ma, z inetd sa to sprava akosi
velmi divne

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |