wu.ftpd a prihlasovani jen z nekterych stroju

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Středa Únor 17 09:21:45 CET 1999

Dobry den

Chtel bych zaridit, aby mi na jednom stroji pouze ze dvou stroju byl povolen
pristup k ftp. Mel jsem predstavu, ze v hosts.allow reknu, ze

in.ftpd: jeden.umne.cz druhy.umne.cz

a vsechno ostatni zakazu.

a ze mi potom bude psat COnnection refused ze vsech stroju mimo techto dvou.

ale nestalo se tak.

kde delam chybu ?

diky, milan sorm
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."