wu.ftpd a prihlasovani jen z nekterych stroju

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Středa Únor 17 10:03:17 CET 1999

Wed, Feb 17, 1999 ve 09:39:30AM +0100 Michal Jursa napsal:

| povolen

| no prave v hosts.deny musi tedy byt ALL:ALL
| a jeste jedna vec, ten radek musi byt ukonceny, tedy na konci
| musi byt zalomeny, jinak ho tcpd neprecte..:)

to vse mam, diky.

ale hlavne to chtelo carku mezi jeden a druhy.

milan
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."