ICQ za maskaradou

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Únor 17 12:21:11 CET 1999

Dne 17. 2. 1999 Miroslav Lednicky napsal:

> No, to se mi prave nepovedlo, jinak bych se neptal. FTP, IRC, ping, ..
> mi funguji normalne.

Takhle Vam ovsem neporadime. Musite napsat, co presne to provadi, v cem
nefunkcnost spociva. Nejdou posilat message nebo se vubec nespoji se
serverem, pripadne ktery klient to dela apod.

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz