ICQ za maskaradou

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Únor 17 12:40:26 CET 1999

Dne 17. 2. 1999 Miroslav Lednicky napsal:

> Vubec se to nespoji se serverem a dela to icq311, tedy icq klient pro win 3.1.

Zkusil bych:
a) jiny server (seznam vysel nedavno na Zive, ale urcite existuje
icq.mirabilis.com, icq2.mirabilis.com a icq3.mirabilis.com)
b) mrknul bych, co se na maskarade deje pri pokusu o spojeni (ipfwadm -Ml
a tcpdump - jde o udp spojeni na port 4000)
c) neni problem v tom klientovi? Pokud to jde, zkuste neco jineho, ja mam
overene, ze funguje licq na Linuxu a original klient pro W95

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz