pppd a dial on demand

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Středa Únor 17 13:14:53 CET 1999

Pavel Kankovsky (peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz) wrote:
: On 17 Feb 1999, Michal Hucik wrote:

: > Takze zda se ze se mi to dnes podarilo rozbehat (netusim proc mi to vcera
: > nejelo :) Ale jeste bych potreboval najit zpusob jak zjistit v jakem stavu
: > to ppp zrovna je tj. SLEEPING, DIALING, UP, DOWN ..... zkousel jsem uz
: > napsat nejaky script, ktery pomoci ifconfig, ps a LCK...modem dokaze
: > odhadnout stav, ale zda se mi to takove nesystemove. U pppd jsem nikde
: > nenasel moznost zjistit jeho stav a v /proc/net taky ne ...

: Ja tedy nevim... mne se zda, ze jsou jen tri vyznamne stavy: bez spojeni,
: zkousi navazat spojeni (bezi chat skript nebo podobny), spojeno (je
: nahozeny patricny interface pppN). Stavove prechody je mozno zachytit
: pomoci skriptu v /etc/ppp a podobnych.

Pri pouziti funkce 'demand' je pppN interface nahozeny trvale, tzn. i tehdy,
kdyz je rozpojeno ...

Ahoj -
	Michal

--
"mailto:chaky na foresta.cz","mailto:chaky na vs.inext.cz",2:421/450.55 na fidonet
 Michal Hucik, FORESTA SG a.s.           "http://goliash.inext.cz/~chaky/"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---