majordomo + sendmail 8.9.1 + perl 5.004

Ondrej Suchy ondrej.suchy na parlament.cz
Středa Únor 17 15:53:00 CET 1999

ma nekdo zkusenosti se subj na Redhatu 5.2?

bohuzel se mi to jiz druhy den nedari zprovoznit, a ctu jedno FAQ za
druhym.

1) maily se vraci s unknown mailer error 9
pri simulaci emailu z prikazove radky mi to vyhodi "Substitution loop at
line XXX". par takovych radek jsem opravil, ale je skutecne nutne
opravovat kod softwaru ktery ma byt fukcni? veci jako s/[^a-zA-Z0-9]*//g
jsou bezne.
(nebo je to perlem?)

2) pri jinych experimentech se mi maily vraci s hlaskou
"aliasing/forwarding loop broken", coz podle by melo podle FAQ resit
subscribnuti aspon jednoho uzivatele do listu... neresi. o pravech se
nikde nemluvi a myslim ze je mam spravne, takze tim by to byt nemelo.
(nebo je to sendmailem?)

mohu rict, ze jsem majordomem docela znechucen a brzy se na to vy....,
leda ze by mi nekdo pomohl a presvedcil me, ze majordomo je v tom
nevinne a ja jsem ten kdo je tu debil.

ondrej

--
Redmond, WA: Tiskovy mluvci Microsoftu potvrdil, ze oficialni vydani
Windows 2000 se zpozdi nejmene do prvniho kvartalu roku 1901.

Ondrej Suchy
ondrej.suchy(a)parlament.cz
http://lide.punknet.cz/volkifan