Ducharina pri ugradu RH5.0 na RH5.2 (?)

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Středa Únor 17 16:47:06 CET 1999

On Wed, 17 Feb 1999, Daniel Prynych wrote:

> Ja jsem mel podobny problem, jakmile jsem dopsal adresy do hosts,
> tak to zacalo fungovat, nedokazal jsem presvedcit sendmail aby prevadel
> adresy na jmena z dns. Zajimave ze taky u 5.2.

Co to znaci - to mam vsechny vnitrni servery, jez tu a tam produkuji
postu, davat do /etc/hosts? To je uzasna duplikace...:). A navic
pochybuji, zda by to pomohlo, nebot

(1) Kdyz ten server pichnu nekam dovnitr site, posta normalne chodi (to
pres nej nejdou ostatni servery, dobra), na druhou stranu  v onom
"krizovem miste" nechodi posta ani z neho samotneho.

(2) V /etc/hosts ma od "prvopocatku" urcite nejmene jeden vnitrni Linux,
ze ktereho jsem ovsem postu take nedostal...

Tak nevim.

					S pozdravem
						Lukas Horalek,
						HN, Economia, a.s.