QT, KDE a Debian

Středa Únor 17 18:05:40 CET 1999

Radim Marek napsal:

> Diky pomohlo to!
>
> Proc, ale KDE 1.1 z urceny pro hamm vyzaduje soubory s potato, nejde jen qt1g.
Protoze:
1) KDE neni soucasti distribuce Debian
2) v dobe releasu Hamm, KDE 1.1 jeste nebylo
3) autor to zvoral
Ve slinku (za 14 dni) neni. Ten, kdo ty baliky vytvarel, je evidentne delal na
systemu s tim nejlepsim, nejnovejsim.
> Ale nyni mi dpkg oznamil, ze potrebuje libstdc++2.9, ale pritom mam v
> distribuci 2.8 a stejne tak libc ;-(((
?? libstdc++2.9 je ve slinku. libc6 by mela zustat stejna, jako v hammu,
jinak tam ten clovek na dalsi chybku, nebo neugraduje vse tak dusledne.
> Delam s Debian dist pouze 2 mesice, ale tohle mi pripada divne
Divne to neni. Nevim, jak to vypada s jinymi distribucemi, ale to, co neni
na oficialnim miste a ma nejake chyby, nebo rekneme ne tak hlakou instalaci,
bych nehazel na autory samotne distribuce, ale na toho, kdo ten balik udelal.

				Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|