glibc*-2.1*i386.rpm

Lukas Pokorny shakul na email.cz
Středa Únor 17 21:51:42 CET 1999

> Mam glibc-2.1 a bezi, rekl
> bych ze lepe, nez 2.0.7. Pokud vim, problemy jsou pouze
> licencniho/politickeho razu. Nicmene pokud me presvedcite o opaku a
> zverejnite prislusne URL kde je oznacena jako "desne padaci", bude
> jen rad a provedu prislusny downgrade.

Treba na http://slashdot.org si spousta lidi na glibc 2.1 stezovalo, nekomu
pry po instalaci system ani nenabootoval. Ja mam take glibc 2.1 a bezi.
Jenom zezacatku jsem mel problemy, protoze nektere mene vyznamne
knihovny prestali fungovat (treba libasound) a musel jsem je prekompilovat.
Take nefunguje treba StarOffice (to ale neni chyba autoru glibc), ale to
nastesti nepouzivam.

Soucasti archivu s glibc 2.1 je take  text vysvetlujici jak to zkompilovat a
nainstalovat a rika se tam, ze to nemusi byt snadne. A ke kompilaci se
musi pouzit egcs 1.1.1, jiny kompilator to pry nezvladne. Proslycha se, ze
pravy duvod smazani glibc2.1 z ftp.gnu.org je prave kompilator. Nekomu
pry vadilo, ze neni mozne pouzit gcc...
Nastesti je glibc 2.1 stale k dispozici treba na adrese
ftp://ftp.funet.fi/pub/gnu/funet/

Takze kdo ma egcs 1.1.1, kernel 2.2.x (a doporucene verze ruznych systemovych
programu),  nemel by mit s glibc 2.1 prilis potizi.

Lukas Pokorny