Vyreseno:CDaudio + mp3

zdenek nemec nemec na dobruska.cz
Středa Únor 17 21:35:48 CET 1999

>1) proc mi kscd (KDE) nechce povolit pristup ke zvukovemu cd od jineho
>uzivatele nez root, kde to mohu povolit? obycejny uzivatel muze namountovat
>i odmountit cd, ale pokud se snazim prehrat zvukove cd objevi se hlaska:
>zkontrolujte zda mate pristup k cdrom ... proc kdyz u mountovani to jde??

diky zabralo chmod go+r /dev/hdc

>2) presel jsem ze suse2.0.35 na redhat 5.2 s 2.0.36 prekompiloval sem
kernel
>se zvukem zvuk funguje ok (audio cd, radiokarta) ale pokud chci spustit
>nejaky mp3 tak to skonci akorat skvrcenim a chrchlanim... skompiloval jsem
>si freeamp a zkousel jsem i x11amp a eMusic ale proste mp3 to neprehraje...
>divny je ze ten samej freeamp(po kompilaci) mi drive na suse 2.0.35 slapal
>bez problemu.. nevite nekdo kde muze byt chyba

pravdepodobne byla chyba ve spatne zvolenem ovladaci mam nejakou podezrelou
zvukovku AW35 tusim ze A-OPEN a je kompatabilni se SB tak sem pouzival SB -
mp3 nesly prehrat zkusil sem pak ovladac Crystal PnP (nebo nejak tak :-)) a
uz to beha - presto by to melo behat i pod SB chyba byla opravdu v blbe
nastavenem DMA => dvakrat mer (dvakrat kontroluj) a jednou rez (a potom se
teprve ptej) :-)

kazdopadne diky vsem

    zdenek nemec

----------[ zdenek nemec