password -> shadow (ako najjednoduchsie vytvorit)

Vladymyr Iljyc Lenin J.Micka na sh.cvut.cz
Středa Únor 17 23:18:24 CET 1999

"Pavel Janik ml." wrote:
>    From: Vladymyr Iljyc Lenin <J.Micka na sh.cvut.cz>
>    > jinak nejbezpecnejsi z linuxu je dle meho debian, navic si denne
>    > konktroluje updaty packages, takze clovek ma i prehled ze strany
>    > vyrobce, zda se neco nezmenilo
>
> nemyslím si, že denně je ten správný interval, alespoň co se týče vámi
> vzpomínané distribuce, která je velmi rychle vyvíjena. Jiné distribuce mají
> např. mnohem rychlejší reakci na bezp. díry. Viz např. wu-ftpd. Za jak dlouho
> byl k dispozici update pro wu-ftpd pro Debian? A pro jiné distribuce? Nechci
> [...]

vsiml sis toho ze tam je napsano dle meho? to znamena ze to je muj
osobni nazor, to neni podminkou, ze musi byt spravny, ale znamena to ze
ja tomu verim. co se tyce toho patche na wu-ftpd tak ten byl velice
rychle, ovsem nachazel se v incomingu a tak je to s plno vecma, takze
obcas neni od veci se mrknout i tam
donedavna sem mel slacka(debiana sem mel na serverech) a rudej
mor(REDHAT) sem taky mel a plno lidem instaloval(ale nedoporucoval), ale
osobne mi neprirost k srdci
co se tyce suse tak k tomu sem se dostal jen kratce
a kdyz sme u toho updatovani tak nejlip to ma asi reseny OpenBSD,
o nekterych systemech prehled mam(nerikam o vsech a nerikam dokonaly) a
proto jsem si vytvoril jisty nazor, a nevidim duvod proc bych ho nesmel
vyjadrit
a kdyz vyjadruji svuj nazor a ne nejake oficialni stanovisko, tak to
take uvedu a melo by to tak byt brano(cili jako nic definitivniho)
--

							= lenin =
proste lenin