dosemu+klavesnice

Lumir Jasiok lumir.jasiok.fs na vsb.cz
Čtvrtek Únor 18 10:16:44 CET 1999

Dobry den,
Pod dosemu 0.98 se mi podarilo rozjet dosovske hry, ale pri emulaci
mi nefunguje korektne klavesnice (tento problem je jen na konzoli,
ale protoze na konzoli funguje emulace podstatne rychleji snazim se
ty hry provozovat na konzoli). V nekterych hrach funguji klavesy
velmi spatne nebo vubec.
Dale bych se chtel zeptat s jakymi parametry
je treba spustit prikaz emumouse, aby mi fungovala mys pri emulaci.

	Diky

		Lumir Jasiok

--

Name:   Lumir Jasiok          Student of VSB-TU Ostrava 	       *