boottovani 2 OS

Radek Oslejsek oslejsek na fss.muni.cz
Čtvrtek Únor 18 10:04:12 CET 1999

Čt, 18 únor 1999, ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz napsal(a):

> Prosim o radu, jak udelat, abych si mohl vybrat pri startu jaky system
> nabootovat. LILO by mel umet, ale stale se mi nedari.
> Mam prim. par. hda1, fs. FAT 32, OS WIN95
> hda3, fs. ext2, linux s kernelem 2.0.35.
>
> linux ma namountovany hda1 na /win
> v programu linuxconf , def. boot conf. mam zadane:
>
> - linux	/dev/hda3	/boot/vmlimuz....
> - /dev/hda1	/windows/win.com
>
> kde /dev/hda1 je oznaceno jako defaultni.
> Zkousel jsem na druhem radku i ......./win/windows/win.com
> (disk se pripojuje na /win)
> Stale bootuje linux. Bude to nejaka pitomost, mozna by mel druhy radek zacit
> [...]

Přesně tento řádek tam musí být. A jak toho docílit? Stačí hledat :-)
(ja jsem linuxconf nikdy předtím nepoužil a přesto jsem to našel
během několika vteřin). Takže:

V sekci "LILO linux configurations" klepnete na řádek s windowsy,
pak do "Label" napíšete "win" (nebo pod jakým jmenem chcete bootovat Win)
a do "root partition" dáte /dev/hda1. Ostatní položky můžou zůstat prázdné.

To by bělo být vše. Mořná bude potřeba ještě znovu instaloval LILO
(nebo to linuxconf dělá automaticky ??)

Za výsledek ale neručím ;)

> Diky za kadou radu.	Chaloupka

Radek

Radek Ošlejšek                              Fakulta informatiky MU
oslejsek na informatics.muni.cz                Botanická 68a
http://www.fi.muni.cz/~oslejsek/            Brno
PGP fingerprint:    AC 73 D9 EF 8F 66 15 0D  A2 F9 D9 96 89 24 48 83