ProFTPD + symlink

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Únor 18 10:32:08 CET 1999

Dne 18. 2. 1999 Oto Buchta napsal:

> A jak je to potom s adresari /bin /lib /etc ?

Rekl bych, ze chroot nebo pripadne skryvani souboru a adresaru je reseno na
urovni demona, protoze s timhle zadny problem nevznika (coz je presne to, co
se mi na ProFTPd libi).

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz