mkisofs audio?

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Čtvrtek Únor 18 10:42:08 CET 1999

On Thu, 18 Feb 1999, Michal Krause wrote:
> Oba tyto programy slouzi pokud vim pouze ke grabovani audio CD, na iso
> image budete potrebovat mkisofs.
Ma to ovsem drobny problem, audio CD neni ISO image !!!
Nelze tedy vytvorit ISO image pro audio CD.
Jestli se mylim, opravte me prosim, ale kdysi jsem to
zkousel taky a skoncil jsem po zjisteni tohoto.

Karel Dudasek		e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz
Spravce poc. site	VTOPU
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje
fax: +420 443 21532	518 16 Dobruska