mkisofs audio?

Čtvrtek Únor 18 11:54:37 CET 1999

Na paleni audio nepotrebujete image, protoze data se zapisuji krome
nejakeho uvodu na zacatku CD primo tak, jak jsou v nagrabovanem
souboru. Nagrabovane stopy/pisnicky/sekvence mohou byt bud primo ve
formatu CDDA nebo WAV (kterezto se lisi jenom hlavickou). Zalezi na
programu, kterym vypalujete, co potebujete. Vsechno je popsano v:
CD-Writing-HOWTO (napr: http://www.spsselib.hiedu.cz/pub/mirrors/howto/)

PS: grabovat znamena stahnout digitalni zaznam ze zvukoveho CD do
    pocitace presne tak, jak je na CD zapsan.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution